Gençlerbirliği, Trendyol 1. Lig’in 18. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Sakaryaspor maçının hazırlıklarına devam etti.
Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, kırmızı-siyahlı takım 6 Ocak Pazartesi günü oynayacağı Sakaryaspor, maçı hazırlıklarını tek antrenmanla sürdürdü.
Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu’nun saha içerisinde yaptığı kısa değerlendirme toplantısının ardından, futbolcular ısınma koşuşuyla antrenmana başladı. Daha sonra saha içerisine kurulu parkurlarda koordinasyon çalışması yapan oyuncular, çeşitli pas organizasyonlarında bulundu. Kırmızı-siyahlı oyuncular, antrenmanın son bölümünde tam sahada taktik ağırlıklı çalışma yaptı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Hırvatistanİskoçya’yı 2 golle geçti
1315 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1151 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
740 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
723 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
705 kez okundu